Kampen mot psoriasis

Den här bloggen följer mitt försök att bli kvitt min psoriasisartrit. Artriten är en följd av hudåkomman psoriasis vilket visar sig i form av ledinflamationer. Sju år får räcka, nu tar jag upp kampen mot psoriasis.

Bättre och bättre, dag för dag!

Kategori: Medicinskt

Det blir bara bättre och bättre. Är bra mycket piggare än vad jag varit tidigare, detta trots att jag har en riktigt dålig säng. Jag sover mindre om nätterna men är ändå piggare när jag vaknar. De tre produkter jag använder gör susen, banne mig!

Dessutom har min fru sett en förbättring i min psoriasis. Hon ser ju mig dagligen och borde veta bäst (läs: hon vet bäst). Jag har inte ändrat nånting i min livsstil så det är helt klart Kyänis produkter som gjort förändringen.

Min rekommendation: Hälsotriangeln från Kyäni på megajos.kyani.net! Våga må bättre!

Tänk på att inte alla märker nån skillnad direkt. Det är ofta först efter testperioden som man märker skillnaden. Testa ett par-tre månader, det är det värt.

Kommentarer

  • M säger:

    Vad glad jag blir när jag hör att du mår bättre!

    2012-08-29 | 19:23:54

Kommentera inlägget här: