Kampen mot psoriasis

Den här bloggen följer mitt försök att bli kvitt min psoriasisartrit. Artriten är en följd av hudåkomman psoriasis vilket visar sig i form av ledinflamationer. Sju år får räcka, nu tar jag upp kampen mot psoriasis.

Cellskifte

Kategori: Medicinskt

Visste du att det tar sju år för kroppen att byta ut sina celler?
 
Har man, som jag, ätit cellgifter i sju år eller mer så är ju hela kroppens celler drabbade och förgiftade. Då kan det vara svårt att se resultat direkt när man bytt lindringsmedel. Jag slutade med cellgifter i oktober förra året så jag har ungefär sex år kvar innan mina celler är friska igen. Men jag vet att Kyänis produkter kommer göra susen, det gör de redan. Inte till 100% (ännu!) men jag har fler bra dagar än dåliga, så var det inte tidigare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: