Kampen mot psoriasis

Den här bloggen följer mitt försök att bli kvitt min psoriasisartrit. Artriten är en följd av hudåkomman psoriasis vilket visar sig i form av ledinflamationer. Sju år får räcka, nu tar jag upp kampen mot psoriasis.

Svar på kommentar

Kategori: Medicinskt

Jag fick en fråga ifrån signatur Ankaret:

"Vad kostar påsarna ?"

Kyäni Sunrise kostar ungefär 14 kronor påsen, en 30 dagars-låda kostar runt 400 kronor. Det beror lite på vilket alternativ man väljer. En påse innehåller 1.6 kilo frukt (jämför det kilopriset med butiken!) men har ändå bara 5.4 gram kolhydrater (mestadels fruktos). Den finns att köpa på megajos.kyani.net. Där skapar man ett konto och beställer, som vilken webshop som helst. Är du sen inte nöjd så får du pengarna tillbaks. Rent krasst kan du beställa en låda, hämta ut den, ringa till kundtjänst och yttra ditt missnöje, få tillbaks pengarna och ändå konsumera juicen i 30 dagar.



Jag har själv precis börjat med Hälsotriangeln men kan inte än uttala mig om det är bra eller dåligt. Jag har en bekant med liknande fysiska problem som jag som använde Hälsotriangeln i sex månader och blev bra mycket friskare. Inte helt men åtminstone medicinfri, vilket är mitt mål. Så jag siktar på sex månader ,jag med. Men alla kan få olika resultat. Det är kosttillskott och ingen medicin så för bästa resultat krävs en balanserad livsstil.

Hälsotriangeln innehåller Kyäni Sunrise, Nitro FX och Sunset. Nitro FX är koncentrerad noni-juice, som man tar när man känner sig lite trött. Sunset är vitamin E och omega-3, den tar man på kvällen för att rena och smörja kroppen under natten. Pengarna tillbaks-regeln gäller också här.

Under utcheckningen på hemsidan kan man välja autoship. Det är som en månadsprenumeration. Där sparar man t.ex. 130 kronor för Hälsotriangeln, om man tänkt testa produkterna under en längre tid än en månad.

Vågar man chansa på att må lite bättre? megajos.kyani.net

Kommentarer


Kommentera inlägget här: