Kampen mot psoriasis

Den här bloggen följer mitt försök att bli kvitt min psoriasisartrit. Artriten är en följd av hudåkomman psoriasis vilket visar sig i form av ledinflamationer. Sju år får räcka, nu tar jag upp kampen mot psoriasis.

Sakta men...sakta

Kategori: Medicinskt

Nja, inte är jag bra på uppdateringar direkt. Det kan bero på att det faktiskt inte går så värst bra för mig. Har fortfarande lika ont även om jag har en eller ett par bra dagar då och då. Måste bero på träningen, som jag inte givit upp. Började 6:e februari, vill jag minnas, med nåt enstaka pass i veckan. Nu kör jag tre gånger i veckan sedan tre-fyra veckor. Det går bra även om det gör ont. Hade hoppats på att tappa ett kilo eller ett par men det händer ingenting. Tror jag ska börja med "pH Balans-kuren" igen för det gjorde ju under på magen.

Ska man se nåt positivt så har jag inte behövt åka till doktorn sedan dräneringen. Då har ju inget blivit drastiskt sämre men jag har fortfarande ont i fingret som jag haft problem med tidigare, och fått kortisoninjektion i. Att det inte går över!

Jaja, vad är väl en bal på slottet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: